Cititorilor mei: doresc să va informez că prin iulie 2012 fostul meu blog a fost hacked, nu am nici cea mai vagă idee de ce tocmai blogul meu; tot ce ştiu e că acum e sursă de bănuţi pentru autorul abominabilei fapte. Ştiu deja că acest nou blog nu o să recupereze niciodată popularitatea celui vechi. Vă salut.

Jimmi (exowner of un-blog-fără-numeee)

Tuesday 30 October 2012

să nu plângem



 ştii cum e când faci duş şi îţi intră şampon în ochi
şi ustură de îţi vine să urli
încerci în disperare să te clăteşti cu apă rece
şi tot ustură

 aşa sunt lacrimile
ustură ca dracu
de nici nu ştii ce să faci
să închizi ochii să le ţii acolo să-ţi sape în cornee
sau să le laşi
să lunece pe obrazul palid ca o sclerotică
să le ardă urma pe obraz
ca şi cum ar fi
acid clorhidric
nu lacrimi?

 de-asta nu-mi place mie să plâng
pentru că
mă doare
toată faţa


simt
ca
un
atavism

ca o cataractă

ca dracu’

27 martie 2011

No comments:

Post a Comment

Scuipă tot și ai o bere