Cititorilor mei: doresc să va informez că prin iulie 2012 fostul meu blog a fost hacked, nu am nici cea mai vagă idee de ce tocmai blogul meu; tot ce ştiu e că acum e sursă de bănuţi pentru autorul abominabilei fapte. Ştiu deja că acest nou blog nu o să recupereze niciodată popularitatea celui vechi. Vă salut.

Jimmi (exowner of un-blog-fără-numeee)

Tuesday 30 October 2012

Blues de Vamă


e atât de cald încât palma ta s-a topit pe sânul meu
şi şoapta mea s-a topit în urechea ta
şi atât de întuneric încât ai nevoie de lanternă să te uiţi la stele
mi-a intrat nisipul pe sub piele
am toată sarea în păr
şi tu mi-ai intrat în sânge
în mod oficial plaja mă deţine

lasă-mă să stau în pupila ta
să ajungă valurile la mine pieptănate de gene
sau mai bine lasă-mă
să mă întind pe spate
şi să respir negrul cerului

ascultă cum se aud valurile
gemetele din corturi şi cântecele bete de lângă focuri
şi un vuiet surd
mângâie-mi coapsele şi sărută-mi clavicula şi întreabă-mă verzi şi uscate
uită-te la cer
uite luna
e imensa rotundă şi galbenă
taie o felie de lună şi aşează-mi-o pe buze
şi de va fi să adorm
să-mi scrijeleşti înăuntrul pleoapelor
chipul tău
ca dimineaţa când mă trezesc
să nu mă inunde
decât marea...

29 iulie 2012

No comments:

Post a Comment

Scuipă tot și ai o bere