Cititorilor mei: doresc să va informez că prin iulie 2012 fostul meu blog a fost hacked, nu am nici cea mai vagă idee de ce tocmai blogul meu; tot ce ştiu e că acum e sursă de bănuţi pentru autorul abominabilei fapte. Ştiu deja că acest nou blog nu o să recupereze niciodată popularitatea celui vechi. Vă salut.

Jimmi (exowner of un-blog-fără-numeee)

Tuesday 30 October 2012

Bărbat Ideal locuieşte pe aceeaşi stradă cu Don Quijote




 despre mine oamenii cred că sunt boem şi fascinant
îmi apare numele în ziare la rubrica tinere talente
eu ţin ziarele la intrare pe post de preş să-mi şterg teneşii pe ele
da sunt un boem, doamnă, mândru şi boem
am părul brunet lung şi ondulat ochii albaştrii-verzi-căprui defapt sunt exact cum vreţi voi
am un aer distins cu mândrie îmi port cămaşa pestriţă şi şosetele-n dungi
sunt frumos, sunt cel mai frumos
sunt filozofpoetpictormuzicianfotografactor şi nu în ultimul rând vreau să dau la medicină
am tatuat un cod de bare pe braţul drept
asta pentru că
am chiar şi propria opinie despre religie
„Dumnezeu ne dăruieşte sufletele şi religia ni le vinde”
când merg pe stradă calc hotărât pe umerii asfaltului topit de caniculă pun picioru-n
pământ cu obstinaţie nimeni nu îmi va îndruma vreodată paşii
decât mândra mea voinţă
pe stradă nu mă vezi apar doar la televizor păstrez o urmă de mister
sunt tânăr am spus, unic şi frumos şi boem şi tânăr scumpa mea doamnă
mă recomand
numele meu este Bărbat
Ideal Bărbat

 şi când te gândeşti că toată vasta şi complexa mea personalitate
încape între pereţii jegoşi de zoaie şi frustrări
din sufletul unei puştoaice virgine pistruiate
mă simt doar un personaj limitat de roman sau nici măcar atât, doamna mea
deşi eu sunt fructul defectelor ei, defectelor voastre
ah ce mândru şi boem



22 mai 2011

No comments:

Post a Comment

Scuipă tot și ai o bere