Cititorilor mei: doresc să va informez că prin iulie 2012 fostul meu blog a fost hacked, nu am nici cea mai vagă idee de ce tocmai blogul meu; tot ce ştiu e că acum e sursă de bănuţi pentru autorul abominabilei fapte. Ştiu deja că acest nou blog nu o să recupereze niciodată popularitatea celui vechi. Vă salut.

Jimmi (exowner of un-blog-fără-numeee)

Tuesday 30 October 2012

exponenţială.

evoluează-mă.

lipeşte-mi pe spate aripile pană cu pană şi fă-mi vânt în viaţă
desfă-mi coastele şi bagă cu lingura în mine trecutul tău

cară-mi gândul, filtrează-mi aerul
depăşeşte-mi tiparele
îmbracă-mi armura

mon cher, deşteaptă-mi timpul
creşte-mi părul
plouă-mi ploile
plânge-mi lacrimile
urlă-mi venele
clocoteşte-mi sângele
trezeşte-mi –

bate-mi inima când viitoru-mi sugrumă aorta în pumn
mânâncă-mi globii oculari, o să văd cu ochii tăi
taie-mi urechea stângă, o să mă scarpini în dreapta
trăieşte-mă, gândeşte-mă, neînnorează-mă, abstractizează-mă, hotărăşte-mă, numără-mă din doi în doi, autoapreciază-mă

dă-mi seama unde greşesc
merită-mi pedepsele

calcă-mă-n picioare până învăţ
mânjeşte pereţii cu mine până învăţ
fute-mă până învăţ
minte-mă până învăţ
bate-ţi joc de mine până învăţ –


te provoc, evoluează-mă!

după care dacă mai ai chef
poţi să mă
iubeşţi.

(pentru A.)




11 octombrie 2012

No comments:

Post a Comment

Scuipă tot și ai o bere