Cititorilor mei: doresc să va informez că prin iulie 2012 fostul meu blog a fost hacked, nu am nici cea mai vagă idee de ce tocmai blogul meu; tot ce ştiu e că acum e sursă de bănuţi pentru autorul abominabilei fapte. Ştiu deja că acest nou blog nu o să recupereze niciodată popularitatea celui vechi. Vă salut.

Jimmi (exowner of un-blog-fără-numeee)

Tuesday 30 October 2012

poezia mea s-a sălbăticit


poezia mea
s-a născut târziu după răsăritul soarelui
asculta şoaptele cerului şi întindea gângurind mânuţele spre el
frunzele foşneau cât se poate de gramatical
poezia mea le recita foşnetul pe silabe
trohaic
lungind virgulele

apoi l-a descoperit pe Eminescu
cerul de mai dintr-o dată semăna
cu fruntea lui înaltă şi albastră de geniu
recita fiecare scut şi sabie şi curaj din scrisoarea a III-a
se împletea în părul blond al cătălinei şi
nopţi la rând recita stele
poezia mea voia să ude teiul lui Eminescu cu lacrimile
de tuş ce-i curgeau
printre tastele maşinii de scris

poezia mea visa mult suferea
mult
se cenzura singură pentru a fi solidară cu alte poezii cenzurate
poezia mea recita noaptea ghemuită în pat
plângând
când nu o vedea nimeni


într-o zi poezia mea a luat-o
pe căi greşite
s-a săturat să asculte, să citească şi să recite
acum se grăbeşte să crească mare
vrea să se joace de-a v-aţi ascunsul cu Arghezi
să îi rupă Blaga unul câte unul – ghimpii
să-i sărute talpa piciorului lui Stănescu
să se iubească pe tunuri cu Păunescu
să se adauge la delirul lui Sorescu
mai nou vrea să fie una cu Cărtărescu
în bucătărie, iarna, în lumina albastră a aragazului
şi uneori, seara la berărie la masa din colţ
să bea bere cu Vişniec
să-l bârfească în versuri albe pe Kafka

 dintr-o dată se recita încontinuu singură 
s-a sălbăticit, îi pupă-n cur pe toţi şi
numai de mine nu vrea s-audă,


12 octombrie 2012

No comments:

Post a Comment

Scuipă tot și ai o bere