Cititorilor mei: doresc să va informez că prin iulie 2012 fostul meu blog a fost hacked, nu am nici cea mai vagă idee de ce tocmai blogul meu; tot ce ştiu e că acum e sursă de bănuţi pentru autorul abominabilei fapte. Ştiu deja că acest nou blog nu o să recupereze niciodată popularitatea celui vechi. Vă salut.

Jimmi (exowner of un-blog-fără-numeee)

Tuesday 30 October 2012

fragmente II


(21)
                           bunicului meu
mă uit pe balcon la apus
undeva în discul soarelui
parcă îl văd pe bunicul
desenat din lumină
îndesându-şi norii în pipă

poate de-aia la apus
tot cerul arde şi fumegă

dumnezeu a văzut artistul din tine mai repede decât noi
bunicule
te-a luat şi pe tine şi pipa ta
şi te-a pus undeva în discul soarelui
să-ţi îndeşi norii în plămân

şi să sufli afară jăratic


(24)
am dansat şi eu pe sârmă ghimpată cândva
visam să fiu acrobat
să mă iau la trântă cu moartea
mama a spus să am grijă să nu pătez parchetul
aşa că
am pus hârtie peste tot pe jos şi
sângele
care a picurat s-a
prefăcut, pe foi, în

poezie



(27)
cândva am iubit atât de mult încât simţeam
cum inima-mi pocnea
şi înflorea
până când petalele de miocard nu mai aveau loc în cutia toracică
şi începeau să bată sacadat în coşul pieptului ca să-şi facă loc
dar se izbeau de pieptul tău
şi de altă inimă
care nu avea suficient loc să-nflorească.


(29)
pe pleoapele ochilor tăi deschişi
apasă lumea întreagă
de genele tale atârnă
suflete
cu cât drag ai închide o clipă ochii
cu câtă plăcere ai dormi
dar
nu
poţi

insomnia ta e o metastază
a vulturului lui Prometeu




No comments:

Post a Comment

Scuipă tot și ai o bere