Cititorilor mei: doresc să va informez că prin iulie 2012 fostul meu blog a fost hacked, nu am nici cea mai vagă idee de ce tocmai blogul meu; tot ce ştiu e că acum e sursă de bănuţi pentru autorul abominabilei fapte. Ştiu deja că acest nou blog nu o să recupereze niciodată popularitatea celui vechi. Vă salut.

Jimmi (exowner of un-blog-fără-numeee)

Tuesday 30 October 2012

Dualităţi




nu mi-a plăcut niciodată să merg
pe partea dreaptă a drumului
căci mereu mi se părea că oamenii din maşinile care trec
se holbează la jumătatea mea stângace a sufletului.

şi nu mi-a plăcut niciodată
să merg în dreapta ta
pentru că îmi era teamă că îmi vezi jumătatea stângace a sufletului.

frumos ar fi să fim cu toţii suflete ambidextre,
să putem să stăm mereu alături
fără să ne fie teamă
că cei din stânga o să vadă mai mult decât trebuie, sau cei din dreapta prea puţin.


ciudat e că mergând mereu în stânga ta
încep să cred că ori eşti ambidextru, ori stângaci, ori...

pentru A.

17 martie 2011

No comments:

Post a Comment

Scuipă tot și ai o bere